27 Temmuz 2016 Çarşamba

Antep Kalesine Doğru Çıkarken



                  Bu seneki hikayemiz Antalya Çıralı'dan başlıyor ancak çocuklara söz verdiğim için bugün sadece onlar için yazıp,fotoğraflarını paylaşacağım....


                 Antep'de ikinci günümüzdü... Meşhur tatlıcı Koçak bugün de kapalıydı...İmam Çağdaş'da aynen öyle... Yani sonuçta aç kalmadık tabii ama odaklandığımız restoranlar kapalıydı....Fıstık mıstık falan almış,kaleye doğru yürürken bir gurup çocuk bana bakınca 'isterseniz sizi de çekebilirim' demiş,tuhaf bir mutluluk duymuştum......Teklifim çok hoşlarına gitti...Başladık çekimlere....Ayrılırken blogumun adresini verdim...İsteseniz oradan bakabilirsiniz dedim...Ve ayrıldım... Kısa süreli çekimimiz ve sohbetimiz olmasına rağmen ben onları çok sevdim... Gözlerindeki mutluluğu hissettim....İnşallah yazdığı peçeteleri kaybetmemişlerdir...Biraz geciktim , biliyorum....Elim gitmedi yazmaya....Bu aralar daha bi sulu göz oldum....Anlamıyorum...Pes diyorum...Aslında içimden daha farklı şeyler de söylüyorum...Nedir derdiniz yaa....Üfff...Yazsam sayfalar alır...Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum:(İlerleyen yayınlarda detaylara gireceğim elbet...Şimdilik Antep'deki kuzucuklara kocaman sevgilerimi yolluyorum....Bir de Nazım'dan bir şiir...


BULUTLAR ADAM ÖLDÜRMESİN 
  


Analardır adam eden adamı 

aydınlıklardır önümüzde gider. 
Sizi de bir ana doğurmadı mı? 
Analara kıymayın efendiler. 
          Bulutlar adam öldürmesin.



Koşuyor altı yaşında bir oğlan, 

uçurtması geçiyor ağaçlardan, 
siz de böyle koşmuştunuz bir zaman. 
Çocuklara kıymayın efendiler. 
          Bulutlar adam öldürmesin.



Gelinler aynada saçını tarar, 

aynanın içinde birini arar. 
Elbet böyle sizi de aradılar. 
Gelinlere kıymayın efendiler. 
          Bulutlar adam öldürmesin.



İhtiyarlıkta aklına insanın, 

tatlı anıları gelmeli yalnız. 
Yazıktır, ihtiyarlara kıymayın, 
efendiler, siz de ihtiyarsınız. 
          Bulutlar adam öldürmesin. 






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder