11 Haziran 2016 Cumartesi

Bu Sene Kayak Yapmaya Doyamadık:)))



             '  Üfff kayak için harika bir yıldı ' demeyi çok isterdim :))) Ama diyemiyorum...İki defa şansımızı denedik...İkisinde de kayamadan döndük...Şimdi ilk Bursa maceramızla başlayayım...


                İyi derecede kaymayı bilen arkadaşlarla Bursa'da buluşmaya karar verdik..Onlar İstanbul'dan geleceklerdi...Biz bir gün önceden gittik...Duru gene hasta olduğu için iptal ettirmeye çalıştım ama ailenin diğer üyeleride, otelde bu durumu istemedi..Mecburen onu babaannesiyle bırakmak zorunda kaldık..Neyse işte yerleştik falan...sonrasında akşam yemek için dışarı çıkalım dedik...Vayy arkadaş navigasyon bu kadar mı yanlış gösterir..Abartmıyorum bir saatten fazla yer aradık...Neyse işte zaten yorgunduk bir balıkçı bulduk..Yemeğimizi yedik...Hesap geldiğinde 18 lira kızarmış ekmeğe para verdiğimizi görünce şaşırarak ve kızarak otele döndük...:))) Sabah erkenden kalktık...Hafif hafif kar yağıyordu...Hava öyle güzeldi kii anlatamammm....Teleferikde arkadaşlarla buluştuk ve kişi başı 30 liraya yukarı çıktık..Fiyatı söylüyorum çünki kalabalıksanız arabayla çıkmak hem fiyat olarak hem konfor açısından daha iyi...Herşey güzel başlamıştı ancak yaklaşık 20 dakika sonra ben yukarının hiç de istediğim gibi olmayacağını anladım...Ayaklarım dağa çıkmadan donmaya başladıııııı....Arkadaşlar çift termal çorap giymem gerektiğini söyleyince , iner inmez bir çorap daha aldım kendime ama nasıl rüzgar var karla birlikte anlatamam....Eywah dedimmm...Ben dayanamammm:))) Neyse kişi başı 30 liraya da kayakları kiraladık...Ha birde pisti kullanmak için 90 lira verdik...Artık hesapla yaniii:))) İlk heves çıktık tepeye...Ben tabii tedbirli bir kişilik  olduğumdan,kimse bana çarpmasın ve bende kimseye çarpmıyayım diye yavaş yavaş ve uzaktan başladım kaymaya...Ama işler düşündüğün gibi olmuyor..Adamın biri bağıra bağıra geldi üstümeee..Ben bir köşede , adam bir köşede...Çok üzüldü belli kiii 'kusura bakmayın,acemiyim,kendim bile kalkamıyorum,size yardım edemiyeceğim' Haydaaa bende kayak örtmeni diilim ki yaaa...Acemi-2...Neyse uğraşa uğraşa kalktım ve daha kenarlardan başladım aşağıya inmeye...Adama da birileri yardım etti...İnerken el parmaklarımın üşümeye başladığını hissettim...Acayip üşüdüm yaaa...Benim kız hiç bana mısın demedi...Kaç kere indi çıktı...ama benim için olay bitti...Size iyi kaymalar diyip kendimi bir çorbacıya attımm...15 liraya uyduruk çorba içitm...Demem o ki,yanınıza sıcak su alın,birde poşet çorba... ondan iyidir:)  Walla ben oturdum,başka bir yere geçtim falan...Yani milleti gözlemledim...Ayyy çok sıkıldımmm:))) Saat 4'ü geçerken inelim artık dedik ve bindik teleferiğe...Ben donma tehlikesi geçirdim yemin ederim...Hava çok soğuk ve buz gibi teleferiğin demirleri iyice üşüttü...Allah'tan çift banyo vardı odada da,ben sıcak suyun içinden tam yarımsaat çıkmadım....Anca kendime geldim...:))) Birinci hata hava durumuna bakmadan dağa çıktık...Uludağ'ın telefon uygulaması bile var..Bütün pistler canlı olarak gösteriliyor...Ona göre giyineceksin...Ben biraz ince giyinmiştim..Haaa o soğuğa ben ne kadar kalın giyinsem de üşürüm..O ayrı da...:))İnce derken,, aslında baya da iyi giyinmiştim ama...İşte öyle bişeyler...Neyse ertesi gün arabayla çıkmaya karar verdik....O güzel manzaranın tarifi yok elbette...Arkadaşımız bizden önce gitmişti ve o bile kaymanın pek mümkün olmadığını söyleyince çıktığımız gibi indik ve soluğu Mudanya'da aldık...Küçük bir balıkçı da enfes balık ve kalamar yedikten sonra otele döndük...Yapılacak en güzel şey otelin Bursa manzaralı hauzunda vakit geçirmekti...Biraz spa falann...Neyse işte görevliye sorduk nerde buranın spa sı diye...Eşime söylemiş ancak adam biraz tutuk bir kişi olduğu için biz Aslı ile erkekler soyunma odasından geçerek spa'ya girdik...İçeride bir adam vardı..Bana olay pek manıklı gelmediğinden 'çabuk çıkalım buradan çocuğum..Kimse görmesin bizi' diyerek bayan soyunma odasına geçtik..Anladım ki Bayanlar ve Erkekler soyunma odalarından geçiş varmış...Neyse işte kimse görmeden kaçmış olduk ve Spa salonuna girdik...Baktım bir adam uzanıyo...Yabancı belli ki..Sesimi yükselterek 'Excuse me, this room is for ladies...Do you know that' Adam yüzünü çevirdi ve ben o an anladım ki, biraz önce yanlış girdiğimi sandığım yerdeki adam:)))) hahahahaaaa Adam bana'no english' diyince  'ohh beee' dedim ve el işaretiyle 'no problem..go on' dedim   hahahaaa...Meğer aynı yere çıkıyomuşşş..Spa salonunu beğenmedim...En güzel spa Sapanca'da Richmond 'da ...Bilginize...Ama havuz manzarası 10 numara...Müşteri potansiyeli genelde araplar olduğundan, havuzu kullanan da yok...Sanki bize tahsis edilmiş gibiydi..mis miss...Ertesi gün biraz Bursa gezisi yaptıktan sonra yola çıktık..Pazartesileri müzelerin kapalı olduğunu unuttuğumuzdan Hacivat-Karagöz müzesini gezemedik...Neyse çarşıya indik..ben Hacivat-Karagöz kuklası aradım...Yok yok yok...Bir iki tane uyduruk gölge oyunu için hazırlanmış bişeyler var o kadar..Çok kızdım tabii..Salak uzun burunlu pinokyo bile heryerde var da ,bi Hacivatı yapamamışlar...Sonra internette arattım acba var mıdır diye..internette de yok...daha evvel bir kadının röportajını okumuştum..Kukla ustası..Enfes kuklalar yapıyor..Fotografı yolluyosunuz ,size kulanızı yapıp yolluyor..Fiyatlar 800 lira civarında olunca kalsın dedim tabii:))) Ben çektiğim fotografların bir köşesinde kuklamı koyayım istemiştim....70cm civarında ki bi kuklayı da her daim yanımda taşıyamam..Taşırsam kukla,kuklalıktan çıkacak malum...ama özel bir hediye olarak düşünülebilir...Evin bir köşesine as mesela:)) Ne megoloman...Hahahahaaa...
             Bursa hikayesi böyle sevgili okurlar...Gelsin fotolar...Sonrasında da Karkalkaya hüznü....:))























               Geçen sene 14 Şubatta Kartalkaya'da idik...Hava nasıldı biliyo musunuz??? Rüya gibi...Hafiften kar yağıyor ve hava 1 derece civarı...Hiç içeri girmeden akşamı etmiştik...Ama bu gidişimizde yollarda kar bile yoktu..Ağaçlar yeşil-sarı arası...Kayak anlamında çok verimsizdi.. Geriye çok sevdiğim dostumla beraber geçirdiğimiz hoş saatler , her zaman gittiğimiz butik otelde yaptığımız leziz kahvaltı ve umduğunu  Kartalkaya'da da bulamayan ekibin kendini Gölcük'te tüm soğuğa ragmen mangal yapması ile biten hikayenin is kokuluhatıraları kaldı:)))





           

1 yorum:

  1. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var, hepinize teşekkür ederim Dr beyaz, her türlü çözüm için kendisine ulaşın,

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil