17 Eylül 2013 Salı

Edison'un kardeşi kim?


          Büdüson:)))) Ne yapayım ya okul alışverişleri sırasında aklıma gelen tek şey susam sokağı oluyor.Hele ki en sevdiğim şarkılardan biri aşağıda:))) Sevdiğim sayı altı:))



BU ARADA MIGROS'DA 70 LİRALIK ALIŞVERİŞE FABER CASTEL BOYA SETİ 5 LİRA

Ben almıştım geçen hafta pahalı pahalı ama gene aldım.Lazım oluyor çünkü.Kayboluyor,yok efendim ufaklık istiyor falan fişman:))

Çocuklar büyüyünce iş daha da artıyor.Bence küçükken daha rahat.Kurslar,dersler,trafik cebelleşmesi falan....Bizim eve giden yol artık yol değil.Araba pazarı sanki.Berbat oldu berbat.Umarım tez zamanda hallolur.Aslında baya kızgın ve isyankarım bu aralar.Haber izlememeye, çevremde gördüğüm ve tanık olduğum bazı olayları unutmaya çalışıyorum.Bakmayın hayat sosyal medyada görülen gülen yüzler ve esprilerden ibaret değil.Çok şükretmek lazım çokkkkk....Allah kazadan beladan felaketten ve gıcık insanlardan korusun bizleri.Yaa gene bir laf sokuşturdum galiba.Ben yazarken böyle oluyorum.Normalde hiç böyle bir insan değilim:P Arkadaşım fal baktıda,gıcık insanlar gıcık etmeye çalışacak seni.Ama sen akıllısın,onlara fırsat vermiyorsun dedi de:)) ondan yani:))

Bu sene telli defter istedi kızım.Aslında ben öğrencilerime aldırmak istemiyorum hatta almayım diyorum ama işte hani bir fıkra varya ,hocanın karısının başı açık ve süslüymüş, hergün vaaz verirken kadınlara kapanmalarını ve sade olmalarını söylermiş.
Bir gün cemaat dayanamamış:
---Hoca,senin hanım hiç senin söylediklerini yapmıyor
Hoca:
----Tamam ama yakışıyor kerataya:))

Onun hesap oldu bizim işte:))Kaplama derdi yok.Ohh dedim içimden de çıstak çıstak:)


Artık büyüdük,öyle karakterli şeyler istemiyoruz.Aslında ben bile şu koca yaşımda alırım Hello Kitty Miity falan bişeyler ama işte kendilerini ispatlayacaklar ya:)


Evet bitiş şarkımız gene eskilerden gelsin. The question is,What is mahna mahna??
Sevgiler....








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder